Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

La Unitat d`Estadística de la Universitat de València disposa de personal qualificat expert en el maneig d’equips informàtics dotats amb programaris específics per solucionar les diferents necessitats dels investigadors.

El principal paquet informàtic utilitzat per a l’anàlisi de les dades és el programari lliure R (Bioconductor, mixOmics, Limma, etc.), que proporciona un ample ventall d’eines estadístiques i gràfiques.