Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

El gran equipament actualment disponible en la UGDG és el següent:

• Sistema d'extracció d'ADN automàtic “Chemagic” (Chemagen): pot extreure ADN a partir de diferents tipus de mostres i en volums que van des de 50 µl fins a 10 ml. Les extraccions es poden fer, depenent del volum de partida, en 96 o 12 mostres simultàniament en uns 45 minuts.
  • Dos sistemes robòtics per al maneig de líquids “Starlet” (Hamilton). Dissenyats per al treball en pre i post-PCR, cadascun d'ells.
  • Termocicladores quantitatius a temps real “LightCycler 480” (Roche) per a plaques 384 mostres i sistema Cobas (Roche).
  • Seqüenciador automàtic “3730 DNA analyzer” (Applied Biosystems) de 48 capil·lars.
  • Seqüenciador de nova generació per piroseqüenciació GS 454 Junior (Roche).
  • Sistema HiScanSQ (Illumina) i tot l'equipament accessori necessari, que permet la realització d'estudis de:
    • Microarrays (Illumina) de diferents tipus per genotipado, metilación i expressió genètica, tant a nivell de baix-mitjà (1536 marcadors per mostra) com d'alta densitat per genotipado (2-3 milions de SNPs per mostra), l'expressió de tots els gens coneguts i metilació (450.000 llocs per mostra).
    • NGS amb capacitat per reacció per 750 milions de seqüenciacions (clusters) en lectures senzilles i fins a 1.500 milions en lectures per dos extrems amb un màxim de 100 bp en cada sentit. Això suposa que l'equip permet obtenir més de 150 Gb per reacció.