Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Microscopi confocal espectral LeicaTCS SP8, microscopi invertit d'alta gamma completament motoritzat. Amb un sistema de detecció espectral amb tres detectors PMTs i un detector HyD, a més del detector per a llum transmesa. També posseeix un làser blanc, White light laser (WLL2), que permet cobrir la totalitat de l'espectre d'excitació (470nm - 670nm). El microscopi compta amb tres filtres de fluorescència, filtre d'excitació blava (GFP), filtre d'excitació verda (CY3), i filtre d'excitació UV (DAPI). A més conté els següents objectius: 5x,10x, 20x (oli, glicerol, aigua), 40x (oli) i 63x (aigua). Posseeix també un sistema d'incubació sobre platina que permet el control de temperatura, humitat i nivell de CO2 en la mostra. Gràcies a un sistema de Super-Resolution, es pot obtenir una imatge confocal d'alta resolució.

Microscopi confocal espectral LeicaTCS SP2, làser ultravioleta, control de temperatura i CO2. Compta amb un microscopi invertit DMIRB per a camp clar en llum transmesa i fluorescència en llum incident amb una dotació òptica per a contrast interferencial. Incorpora tres filtres de fluorescència: I3 (excitació blava BP 450-490; emissió LP 515) pera FITC, Cy2, etc., N2.1 (excitació verda BP 515-560; emissió LP 590) pera TRITC, Cy3, etc., A (excitació UV BP 340-380; emissió LP 425) per a HOECHST o DAPI, etc.
El sistema inclou quatre fonts làser: roig llunyà(HeNe 633 nm), roig (HeNe 543nm), verd (HeNe 488 nm) i blau (Ar 351nm,364).

Microscopi para estudis en cèl·lula viva, DMi8 de Leica, microscopi invertit completament motoritzat. El DMi8 incorpora una columna de llum transmesa abatible. La font d'il·luminació de fluorescència són LEDs, Inclou 16 cobrint el rang 365-770 nm. Els filtres que posseeix són per a DAPI (Excitació 350/50), GFP (Ex. 470/40), TEXAS XARXA (Ex.560/540), FURA (Ex. 340/26, 380/11) i i l parell CFP/YFP (Ex. 435/25, 500/20) per a FRET. Compta amb els següents objectius 10x, 20x, 40x, 20x(oli), 40x(oli) i 63x(oli). Posseeix també un sistema d'incubació sobre la platina per a controlar la temperatura, CO2 i humitat.

Microscopi invertit d’investigació LeicaDMI 3000, amb fluorescència i contrast de fases de llarga durada amb il•luminador d’halur amb 2000hores de durada i transmissió per fibra òptica. Filtres per a DAPI, FLUORESCEÏNA-RODAMINA. Objectius: 10x, 20x, 40x i 63x. Sistema d’adquisició d’imatges amb càmera digital d’alta resolució i alta sensibilitat.

Microdisector làser LEICA AS LMD, la microdisecció làser (LMD, també denominada microdisecció de captura làser o LCM) permet a l'usuari aïllar cèl·lules individuals o àrees completes de teixit. Gràcies al disseny del làser i del programari, aquest sistema permet a l'usuari seleccionar amb facilitat regions d'interès (ROI), separar-les de la resta de la mostra i arreplegar-les per al seu posterior processament experimental i anàlisi.