Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Les seccions de Proteòmica y Espectrometria de Masses col·laboren en la organització de la jornada “ Aplicació de la espectrometria de masses en l’àmbit de les ciències “Ómiques” i Imatge Molecular"

• 12 de desembre de 2017

El passat 23 de Novembre, les seccions de Proteòmica y Espectrometria de Masses, conjuntament amb l’empresa Bruker, organitzaren una jornada sobre l’aplicació de l’espectrometria de masses en l’àmbit de la proteòmica y la metabolòmica així com en l’anàlisi d’imatge.

La presentació s’engloba dintre una sèrie de jornades tècniques en què les seccions volen mostrar als investigadors i empreses els nous avanços en espectrometria de masses aplicada a l’àmbit de les tecnologies òmiques i l’imatge molecular.

La jornada va resultar molt satisfactòria ja que va permetre avançar als assistents les noves metodologies de treball de les què esperem disposen en breu les seccions organitzadores.