Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València
  • Incubadores de CO2 (SANYO M18 AIC-UV, SANYO M19 AIC-UV, HERACELL 150i Thermoscientific, NÜVE EC160).
  • Incubador d’hipòxia, STERI-CYCLE i160 Thermoscientific.
  • Cabina de flux laminar TELSTAR AV 30/70.
  • Cabina de flux laminar de seguretat biològica TELSTAR, BIO IIA (3 unitats) i THERMOSCIENTIFIC, MSC-ADVANTAGE
  • Cabina de flux laminar vertical ESCO OPTIMAIR ACB-4A1.
  • Campana d’extracció de gasos OR-ST1500 Burdinola.
    • Equipament auxiliar: Tanc de N2 (equip de crioconservació), ARPEGE 140, 2  bany de precisió analògic PERCISTERM 20L P-SELECTA, centrífuga 5810 R EPPENDORF, 2 autoclaus elèctrics per a esterilització P-SELECTA, microcentrífuga refrigerada HERMLE de Labortechnik, centrífuga HERAEUSmultifuge 3SR+ Thermoscientific, balança de precisió ACCULAB Grupo Sartorius.
  • FluorímetreESPECTRAMAX-GEMINI XPS. Molecular Devices.
  • Espectrofotòmetre ESPECTRA-MAX PLUS. Molecular Devices.
  • Microscopi NIKON ECLIPSE TS100, bany de precisió amb agitació i control per microprocessador UNITRONIC OR 20L, P-SELECTA.
  • Comptador automàtic de cèl•lules (AUTOMATED CELL COUNTER TC10 de BIORAD).
  • Espectrofotòmetre de baixos volums(NANODROP 2000, de THERMOSCIENTIFIC).
  • Càmera de fotos (MOTICAM 2500, 5.0 M Píxel USB2.0).
  • Microscopi LEICA DMI1 CAMERA STAND.
  • Càmera de fotos LEICA MC 170 HD.
  • Termociclador ESCO swift MiniPro.
  • Plataforma Automatitzada per al Fenotipat Cel.lular.