Logo de la Universitat de València Logo del portal

.

Jornada de presentación de la sección de Estadística

• 12 de gener de 2017

El proper 24 de gener tindrà lloc al Saló de Graus de la Facultat de Matemàtiques la presentació de la nova Secció d'Estadística del SCSIE.

Per aquesta raó s'ha organitzat una jornada de divulgació de l'estadística, en col·laboració amb el Departament d'Estadística i Investigació Operativa de la Universitat de València.

L'objectiu de la jornada és transmetre la importància de l'estadística en la investigació experimental i donar a conéixer el nou servei oferit pel SCSIE.

Pots consultar el programa açi

Si hi esteu interessats podeu inscriure-vos en l'enllaç següent: Inscripció a la jornada