Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Esportistes fent exercici

Campions autonòmics d’atletisme i bronze en triatló

L'equip d'atletisme de la Universitat, campió autonòmic.

La Universitat de València s’ha proclamat campiona autonòmica d’atletisme després de disputar el CADU el cap de setmana passat a la Universitat Jaume I de Castelló. Va destacar en la jornada el llançament de javelina, on Héctor Cabrera va aconseguir l’or i una nova marca: 52,93 metres. La Universitat també va ser campiona en la prova de 4x400 masculí i va aconseguir triplet en els 10.000 metres femení amb Lidia Hernández, Natalia Górriz i Rosa Picazo.

En el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU) de triatló, organitzat per la Universitat de València a Gandia, la UV es va haver de conformar amb el bronze. La plata va ser per a la UCH-CEU i l’or per a la Universitat d’Alacant.

Data d'actualització: 12 d'abril de 2017.