Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Esportistes fent exercici

En juny i juliol, la Universitat continua en forma: oberta la inscripció per a les activitats d’estiu

Surf.

El Servei d’Educació Física i Esports (SEF) de la Universitat de València ha obert el període d’inscripció per a les activitats d’estiu. Destaca en aquesta època l’oferta d’activitats aquàtiques com ara piragüisme, windsurf o vela; a més de la pràctica d’esports d’equip, com tennis i pàdel, i d’altres activitats organitzades amb l’objectiu de promoure l’exercici físic: aeròbic, zumba, capoeira, golf o spinning.

Una gran varietat de danses (sevillanes, flamenc, salsa, bachata…), així com disciplines de relaxació (ioga, tai-txi, kinomichi…) i estiraments de cadenes musculars completen l’oferta, de juny i juliol, que es desenvoluparà a les instal·lacions esportives dels tres campus universitaris: Blasco Ibáñez, Tarongers i Burjassot-Paterna.

L’Àrea d’Activitats del SEF és la responsable d’organitzar i coordinar tot el programa d’activitats que afavoreixen la possibilitat de practicar exercici físic.

Llista d'enllaços: