Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Esportistes fent exercici

Noves propostes per a formar i promocionar l’esport adaptat

Reunió de la comissió mixta de la Càtedra Divina Pastora a l'edifici del Rectorat.

La Càtedra Divina Pastora d’Esport Adaptat de la Universitat de València (CDPDAUV) ha presentat, en la reunió anual de la comissió mixta, la nova proposta d’activitats de formació i promoció per a 2018. A més de seguir impulsant ajudes a esportistes, convocarà la sisena edició dels premis als millors Treballs de Finalització de Màster i/o Tesis Doctorals amb continguts orientats a la temàtica de l’activitat física i l’esport adaptat realitzats des de qualsevol àrea de coneixement.

Continuarà programant activitats de caràcter inclusiu, com una nova jornada d’O-Precisió, tallers, una jornada de portes obertes i iniciatives amb base en la internacionalització de l’esport adaptat (l’organització i participació en congressos, reunions, simposis, etcètera). Així mateix, reprendrà el projecte de recerca, liderat pel sociòleg Ramón Llopis, sobre la situació de l’esport adaptat en les universitats espanyoles, públiques i privades, amb la finalitat d’analitzar la seua evolució.

En la trobada de la comissió mixta -composta pel vicerector d’Internacionalització i Cooperació, i president de la Càtedra, Guillermo Palao; el director del Servei d’Educació Física i Esports (SEFUV) i de la Càtedra, José Campos; el tècnic d’Esport Adaptat del SEFUV, Miguel Ángel Torregrosa; la subdirectora general de Responsabilitat Corporativa de Divina Pastora, Pilar Nieto; i la gerent de la Fundació Divina Pastora, Rosa Laparra- també es va presentar i va aprovar la memòria anual de les activitats realitzades en 2017 i l’execució del pressupost corresponent al passat exercici. Activitats concordes a les finalitats fundacionals de la Càtedra, especialment centrades en l’ajuda als esportistes, la formació i la divulgació de l’esport adaptat.

Data d'actualització: 17 de gener de 2018.