Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Esportistes fent exercici

Onze medalles en el CADU de golf, frontenis i escacs

L'equip de frontenis de la Universitat.

L’última setmana ha sigut trepidant per als Campionats Autonòmics d’Esport Universitari (CADU). S’han jugat tres modalitats i la Universitat de València ha sumat un total d’11 medalles al seu palmarés.

En golf, Álvaro Puchades es va portar el masculí individual amb l’or i María Baixauli va guanyar la medalla de bronze en el femení individual. En la classificació per equips, el combinat de la Universitat es va imposar amb l’or.

La Universitat de València també celebra els resultats en frontenis: les dues parelles masculines es van classificar per a la final amb 21 i 7 punts. La parella femenina formada per Andrea Micó i Isabel Monzonís van triomfar en la final enfront de la Universitat d’Alacant després d’una intensa disputa pel primer lloc (21-20); mentre que Belén Simarro i Héctor González van guanyar el mixt contra la Universitat Jaume I de Castelló amb un folgat 21-8.

L’equip d’escacs està igualment d’enhorabona. S’ha portat l’or per equips, a més de l’or femení per a Cora Castellet, la plata per a Sara Olivares i el bronze de Chada Meddeb.