Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Esportistes fent exercici

Or i plata en els CADU d’ekiden i judo

L'equip d'ekiden de la Universitat es proclama campió autonòmic.

La Universitat de València torna a imposar-se en els últims Campionats Autonòmics d’Esport Universitari (CADU) del curs. El cap de setmana passat, es van disputar les competicions d’ekiden i judo. De la primera, la UV va eixir victoriosa amb l’or per equips; de la segona, es va quedar amb la plata per equips, i quatre ors, una plata i un bronze en individuals.

Les Pistes d’Atletisme Riu Túria van ser l’escenari d’eixida i meta de la competició d’ekiden València, on es va disputar el CADU proclamant-se guanyadora la Universitat de València. Els esportistes de la UV van pujar al més alt del podi amb l’or en les categories femenina i mixta, i la plata en la categoria masculina.

No van ser menys els esportistes de l’equip de judo, que després del triomf en el campionat nacional, l’equip va aconseguir el segon lloc, mentre que en individuals Rocío García, María Ortiz, María Ruiz i Leonardo Cruz es van fer amb l’or; Julián Ballester va guanyar la plata; i Ángel Gómez el bronze. Una lluitadora, Nina Estefanía Esteo, no va poder competir finalment a causa d’una lesió que va patir en la fase d’escalfament.

El seleccionador, Vicente Rochela, va reconéixer que l’afluència d’esportistes va ser menor que en altres CADU “a causa d’haver-se disputat tan sol una setmana després del CEU”. Una conclusió que van compartir els tècnics de la resta de les universitats valencianes.