Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Esportistes fent exercici

La pilota valenciana d’elit arriba a Ontinyent amb la Universitat de València

• 9 de juliol de 2019

La partida serà el 19 de juliol i s’hi enfrontaran Marrahí i Seve contra Ian i Sanchis.

La Universitat de València acostarà la pilota valenciana d’elit al municipi d’Ontinyent el propvinent 19 de juliol en el marc de les ’24 hores esportives’ de la localitat.

La partida, en què s’enfrontaran Marrahí i Seve contra Ian i Sanchis, forma part del conveni signat entre la Fundació de Pilota Valenciana i la Universitat de València. Un acord que té per objectiu difondre l’esport autòcton entre universitaris i el personal que treballa a la Universitat. S’espera que la jornada tindrà una afluència pròxima a les 10.000 persones.

Començament de curs: partida de benvinguda

Per a l’inici del nou curs, entre les iniciatives promogudes per la Universitat de València hi ha la partida de benvinguda al trinquet Pelayo, que se celebrarà al octubre. La cita reunirà els millors pilotaris.

L’entrada és gratuïta per als estudiants i el personal de la Universitat de València.