Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Esportistes fent exercici

La Universitat s’alça campiona en l’autonòmic de golf

L'equip de golf CADU de la Universitat de València.

La Universitat de València s’ha proclamat campiona en l’autonòmic de golf després de guanyar l’or en la competició per equips disputada ahir. El triomf sobre la resta d’universitats valencianes li torna a obrir el camí per al Campionat d’Espanya Universitari.

La Universitat repeteix en el primer lloc i després d’ella s’hi han classificat en segon lloc la Universitat Politècnica de València i en el tercer la Catòlica.

El seleccionador, José Campos, ha reconegut que el campionat d’enguany s’ha presentat amb “certa dificultat”, ja que el nivell de competició ha estat “alt” en totes les universitats.

En categoria femenina, la golfista de la Universitat de València María Amparo Baixauli s’ha portat l’or, mentre que el seu homòleg masculí, José María Fuster, ha quedat subcampió autonòmic. En aquest cas, el campionat es va decidir “per desempat”, segons ha assenyalat Campos, ja que la disputa va estar “molt equilibrada” durant totes les tandes.

Data d'actualització: 17 de febrer de 2017.