Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants en classe

AEPUM convoca la 5ª Edició del premi “Adoración Holgado Sánchez” d'Investigació

Alumnes majors de 50 anys

Un any més l'AEPUM promou la investigació en l'àmbit dels Programes Universitaris per a Majors, amb la realització de la 5ª Edició del "Premi d’Investigació Adoración Holgado Sánchez de l'Associació Estatal de Programes Universitaris per a Majors 2018".

Fundat com un premi per a distingir els millors treballs d’investigació realitzats sobre temes i àrees de formació i investigació coincidents amb els objectius i interessos desenvolupats des de les Universitats que integren l'AEPUM i desenvolupen Programes Universitaris a Espanya.

El Premi pretén ser un reconeixement que l'AEPUM atorga a investigadors que dediquen el seu esforç a la cerca de solucions innovadores en favor de l'aprenentatge permanent, com a mitjà per a fomentar la formació, el desenvolupament personal i la millora de la qualitat de vida de les persones majors.

Informem per açò als professors i investigadors de les universitats integrants d'AEPUM que, d'acord a les següents Bases i Terminis de la 5º Edició del Premi d’investigació AEPUM 2018, queda oberta la convocatòria per a la presentació de treballs, que serà des de l'1 de març fins al 15 de setembre de 2018.

Sol·licitem la vostra col·laboració per a donar la major difusió entre els professors i investigadors de les vostres universitats i Programes Universitaris per a Majors, que treballen en l'àmbit de la formació i investigació, en diverses àrees de coneixement implicades en els PUPMs.

Data d'actualització: 14 de març de 2018.