Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants en classe

Bones festes a tothom

• 19 de de desembre de 2018

Desitgem que gaudiu de les festes de Nadal i l'entrada del nou any

La targeta de felicitació nadalenca d'enguany aprofita una obra original de l'alumne de 3r de Filosofia de La Nau Gran, José María Monzonís Gadea, acompanyada pel lema "Que mai vos falte una llum en els dies de foscor". Rebeu amb ella els nostres millors desitjos.

El Servei d'Extensió Universitària obrirà en horari de 9 a 14 hores els dies 27 i 28 de desembre, i romandrà tancat fins al dilluns 7 de gener, que tornarem a l'horari habitual.