Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants en classe

Conferència de José María Vera: La societat civil davant la desigualtat

• 10 d'octubre de 2018

La Nau Gran comença el seu cicle de 5 conferències anuals amb José María Vera, director general d'Oxfam intermón, qui ens parlarà de la desigualtat en la nostra societat i el poder que els ciutadans tenim per combatre-la.

La conferència tindrà lloc el dilluns 15 d'octubre a l'Aula Magna de la Facultat de Medicina i Odontologia, començarà a les 18:00 hores. L'entrada és lliure fins completar l'aforament.

L'alumnat matriculat en la conferència haurà de signar en les llistes d'assistència que estaran disponibles abans de l'inici i després de la finalització de l'acte.

José María Vera és director general d'Oxfam Intermón i membre del comitè de direcció d'Oxfam Internacional. Químic Industrial de professió va iniciar la seua relació amb la Cooperació en una ONG a Perú, on va fer el seu primer contacte amb Oxfam Intermón arribant a dirigir el seu Departament de Campanyes i Estudis. Després d'un parèntesi de sis anys en la Secretaria General Iberoamericana coordinant els programes de cooperació de les Cimeres Iberoamericans, torna a Intermón Oxfam per dirigir la institució. Va ser cofundador a Espanya d'Enginyeria sense Fronteres i a títol personal manté col·laboracions voluntàries amb diverses organitzacions socials.