Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants en classe

Enquestes d'avaluació del professorat d'itineraris de La Nau Gran

Alumnes de La Nau Gran

Ja estan disponibles els formularis per realitzar l'enquesta del professorat dels itineraris de La Nau Gran i del curs Nau Gran: Estudi General.

S'accedeix al formulari des de la Secretaria Virtual de l'entorn d'usuari de la Universitat de València, a l'apartat "Estudiant". Només es realitza l'enquesta del professorat d'assignatures troncals del primer quadrimestre. En el cas d'assignatures anuals, l'enquesta es realitza al final del curs.

El termini per a poder realitzar l'enquesta finalitza el 26 de gener de 2018.

És important realitzar-les perquè la vostra opinió ajuda a millorar el funcionament del programa La Nau Gran i només es necessiten un parell de minuts per enquesta.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Data d'actualització: 4 de desembre de 2017.