Logo de la Universitat de València Logo del portal

Enquestes d'avaluació del professorat d'itineraris de La Nau Gran

• 4 de desembre de 2017
Alumnes de La Nau Gran

Ja estan disponibles els formularis per realitzar l'enquesta del professorat dels itineraris de La Nau Gran i del curs Nau Gran: Estudi General.

S'accedeix al formulari des de la Secretaria Virtual de l'entorn d'usuari de la Universitat de València, a l'apartat "Estudiant". Només es realitza l'enquesta del professorat d'assignatures troncals del primer quadrimestre. En el cas d'assignatures anuals, l'enquesta es realitza al final del curs.

El termini per a poder realitzar l'enquesta finalitza el 26 de gener de 2018.

És important realitzar-les perquè la vostra opinió ajuda a millorar el funcionament del programa La Nau Gran i només es necessiten un parell de minuts per enquesta.

Gràcies per la vostra col·laboració.