Logo de la Universitat de València Logo del portal

Oferta de Nau Gran en Obert del 2n quadrimestre

• 27 de desembre de 2018

Cursos per a persones majors de 55 anys del primer semestre del 2019

Ja teniu a la vostra disposició tota l'oferta de cursos, tallers i visites que formen part de la Nau Gran en Obert del 2n quadrimestre del curs 18/19.

Cal dir que enguany comptem amb tres opcions que es realitzaran durant el mes de gener i que ja tenen la matrícula oberta a hores d'ara.

També podeu consultar la resta de l'oferta del primer semestre del 2019, que inclou 32 propostes de cursos de totes les àrees de coneixement.

La matrícula serà presencial en l'oficina del Servei d'Extensió Universitària (C. Amadeu de Savoia, 4; 46010 València), i començarà el dimecres 9 de gener de 2019.

Llista d'enllaços: