Canal YouTube SFPIE

El canal de YouTube de l'SFPIE arriba als 2.395 subscriptors i els seus continguts superen les 630.000 reproduccions. En ell es posen a disposició del públic els vídeos gravats per la Unitat d'Innovació Educativa (UDIE).

El públic, als seus comentaris, aprecia principalment la utilitat pràctica dels vídeos i la seua qualitat tècnica. Els materials audiovisuals estan agrupats i estructurats en llistes de reproducció.

La llista de reproducció de més èxit fins a hui, pel que fa a nombre de reproduccions, és la llista Statistics, i el vídeo més vist és "Taules de contingència i Chi-Quadrat", presentat per la professora Pilar Serra Añó, amb mes de 50.000 reproduccions .

Així mateix, s'inclouen a les llistes de reproducció els materials audiovisuals produïts per als MOOC de la Universitat de València.

La Unitat d'Innovació Educativa s'esforça a afegir nous continguts al canal, posant a disposició del públic píndoles de coneixement produïdes per membres de la Universitat de València. Próximament s'aniran incloent continguts produïts en l'àmbit de projectes d'innovació educativa: tutorials, vídeos docents, demostracions en laboratori, etc. Els subscriptors reben puntualment notificacions de les novetats pujades al canal.

Data d'actualització: 5 de setembre de 2017.