Logo de la Universitat de València Logo Servei d'Informació i Dinamització Logo del portal

Concurs de fotografia #ORIFdE2020

Cartell del Premi de Fotografia de Mobilitat Internacional

Període de l'esdeveniment: De 25 de de novembre de 2019 a 28 de de febrer de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 14:00.

Lloc de realització: On line

Descripció:

Des de l'ORI, Oficina de Relacions Internacionals de la Facultat d'Economia, convoquem aquest I Premi de Mobilitat Internacional FdE #ORIFdE2020.

L'objecte d'aquest concurs és premiar a les millors fotografies que mostren el "sentiment europeu" durant una mobilitat universitària (programa Erasmus o programa Internacional). Fotografies realitzades per estudiants de la Facultat d'Economia, tant outgoing com incoming, durant el curs 2019-2020. Les fotografies han de ser pujades a Facebook, Twitter i Instagram per a ser valorades i premiades durant la XVI Erasmus Week 2020 que se celebrarà del 9 al 12 de març 2020.

Les bases del premi estan publicades tant en el Tauler de la UV com en la web de l'ORI.

Organitza:

Oficina Relacions Internacionals Facultat d'Economia.

Contacta: int-of.economia@uv.es

Més informació: