Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants en un curs de formació

Reconeixement acadèmic
Els cursos de 10 hores tenen un reconeixement acadèmic de 0,5 crèdits ECTS i els de 20 hores, d’1 crèdit ECTS.

Pels participants de La Nau Gran, aquests cursos poden ser reconeguts com a crèdits en Activitats Complementàries dins dels diferents itineraris del programa. La condició necessària per convalidar-los és que l’activitat formativa tinga una durada igual o superior a les deu hores.

Certificació
Per a l'obtenció del certificat caldrà l'assistència al curs.

• Per als cursos de 20 hores, serà obligatòria l'assistència almenys al 75% de les sessions formatives. La no assistència haurà de ser justificada documentalment.
  • Per als cursos de 10 hores, serà obligatòria l'assistència del 100% de las sesiones.

Els justificants d''inassistències es presentaran en les oficines del Sedi o s'enviaran a nauest@uv.es.