Logo de la Universitat de València Logo del portal

•  Estudiants de la Universitat de València

Ajudes per a activitats socioculturals "De març a novembre per la Igualtat 2018"

Equality

Publicada la resolució de les ajudes per a associacions i col·lectius d'estudiants de la Universitat de València, per a la realització d'activitats socioculturals dins del marc "De març a novembre per la igualtat".

L'acceptació de l'ajuda finalitzarà el dia 5 de juny de 2018. La no acceptació de l'ajuda implica la renúncia a aquesta.

[Més informació]

Data d'actualització: 23 de maig de 2018.