Logo de la Universitat de València Logo del portal

Artistes selecionats en la XXII Mostra art públic / universitat pública

• 11 de juny de 2019
XXII Mostra art públic 2019

Anja Krakowski, Raquel Planas, Salvador Serrano, Valentina Lapolla, col·lectiu Äther Studio (Michael Urrea i Audrey Lingstuyl) i el col·lectiu M.I.D.A.S (Iván Albalate i David Trujillo) són els artistes seleccionats en la XXII Mostra art públic/universitat pública de la Universitat de València.

Les intervencions artístiques podran visitar-se al Campus de Burjassot al mes d’octubre.

La mostra, que està comissariada per Alba Braza  i té la col·laboració del  Vicerectorat de Cultura i Esport, és una iniciativa del Servei d’Informació i Dinamització (Sedi) que promou la relació entre la creació artística i la ciència.

[Més informació]