Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Oficina del Sedi en Campus Blasco Ibáñez

Reconversió d'espais industrials per a la ciutadania

• 29 d'octubre de 2018
Parlem d'Art. IV edició

La segona activitat del programa Parlem d'Art, proposta de les estudiantes Sara Soriano i Maria Hernández, comptarà amb la participació Sonia Martínez (gestora cultural de Bombas Gens) i de Paloma Berrocal (arqueòloga).

La taula redona tindrà lloc dimecres 31 d'octubre a les 16:30, a la Sala de Graus Manuel Ardit de la Facultat de Geografia i Història, després de la qual es visitaran les instal·lacions de Bombas Gens-Centre d'art.

Programa complet de Parlem d’Art.