Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Oficina del Sedi en Campus Blasco Ibáñez

Lectura dramatitzada de l’obra Alienación S.A. de Mar Collado

• 5 d'octubre de 2018

La XXII Mostra de teatre universitari comença el pròxim 15 d’octubre amb la lectura dramatitzada de Alienación S.A. de Mar Collado Ramírez, text guanyador de la modalitat de teatre de la 15a edició dels Premis Universitat de València d’Escriptura de Creació.

Les representacions de la Mostra de treatre universitari es faran a la Sala Matilde Salvador del Centre Cultural La Nau (C. Universitat, 2, València).

Alienación S.A.