Logo de la Universitat de València Logo del portal

La Nau dels Estudiants - edició febrer/març 2019

• 17 de gener de 2019
Assistents a un curs de La Nau dels Estudiantes

La Nau dels Estudiants vol proporcionar-vos recursos i coneixements pràctics per a millorar el rendiment acadèmic. Per això, s’han programat cursos per a planificar el temps d’estudi, perfeccionar l’expressió oral i escrita, conèixer les claus per a aplicar bones tècniques d’estudi, i minimitzar l’estrès acadèmic. A més, inclou tallers dedicats a temàtiques d’igualtat de gènere i diversitat. Es realitzaran del 20 de febrer al 8 de març. El termini de matrícula comença el 30 de gener.

Podeu consultar l'oferta de cursos i les condicions de matrícula a La Nau dels Estudiants.