Logo de la Universitat de València Logo del portal

Visiteu la XXII Mostra art públic / universitat pública al Campus de Burjassot

• 25 de setembre de 2019
Oscuridad visible. Äther Studio

La XXII edició de la Mostra art públic / universitat pública es planteja novament com una proposta que abasta temàtiques de la cultura i l’art contemporani com ara la igualtat de gènere i l’accés de les dones a les carreres científiques, la generació de noves lectures postcolonialistes sobre la identitat o la preocupació pel medi ambient i la sostenibilitat.

Fins al 31 d'octubre podeu visitar les sis obres de la mostra ubicades a diferents espais del Campus de Burjassot.

[Més informació]