Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Oficina del Sedi en Campus Blasco Ibáñez

XXI Mostra art públic / universitat pública

Amb aquesta convocatòria, la Universitat de València pretén dinamitzar els espais públics del campus de Burjassot i transformar l’entorn universitari en un lloc d’intervenció artística obert a la societat. Se seleccionaran cinc projectes artístics que establisquen un diàleg entre art i ciència, com a exercici i repte de la cultura contemporània. Els projectes han de ser intervencions artístiques de caràcter efímer dutes a terme al campus de Burjassot de la Universitat de València, i poden incorporar intervencions en l’espai públic virtual.

La convocatòria va adreçada a persones majors d’edat de qualsevol nacionalitat o lloc de residència, que presenten un projecte artístic individual o col·lectiu. El termini per a la presentació de projectes finalitza el 17 de maig de 2018.

[Més informació]

Data d'actualització: 10 de maig de 2018.