Logo de la Universitat de València Logo Servei d'Informació i Dinamització Logo del portal

La Universitat de València posa a disposició dels estudiants, mitjançant cessió temporal, despatxos per a facilitar el desenvolupament de les seues activitats i de la participació estudiantil.


Convocatòria 2023


Destinataris/àries

Col·lectius o associacions d’estudiants de la Universitat de València.

Termini de sol·licitud

Del 5 de gener al 5 de febrer de 2024

Requisits

Poden presentar la sol·licitud  les associacions i col·lectius d’estudiants inscrites al Cens d’associacions i col·lectius d’estudiants de la Universitat de València.


Fases del procediment i documentació

1. Publicació de les bases

2. Sol·licitud

Les sol·licituds s'han de presentar en la Seu Electrònica de la Universitat de València del 5 de gener al 5 de febrer de 2024. Cal adjuntar obligatòriament aquest formulari.

Accediu al Registre electrònic i seleccioneu: 

  • Tipus Unitat: Serveis universitaris i Serveis Centrals.            
  • Nom unitat destinatària: Servei d’Informació i Dinamització (Sedi).             
  • Grup destinatari: Convocatòria d’espais.

3. Concessió

4. Ús dels espais

L’accés als espais adjudicats s’autoritzarà una vegada realitzades les següents tramitacions:

  • La persona representant del col·lectiu o associació que haja fet la sol·licitud, haurà  d’acceptar les normes d’ús dels espais i comunicar la relació d’estudiants de la Universitat de València per als quals demana autorització. Per a això, ha d’emplenar aquest formulari i enviar-lo a participa@uv.es, des del seu correu d’estudiant UV (@alumni.uv.es), en el termini de deu dies hàbils des de la publicació de la resolució de concessió.
  • Cada estudiant que conste en la relació de persones autoritzades haurà d’emplenar i enviar a participa@uv.es, des del seu correu oficial UV, el document individual d’acceptació de les normes d’ús dels espais.

Una vegada lliurada la documentació indicada en els apartats anteriors, es podrà accedir a l’espai assignat.

Per a modificar la llista de persones autoritzades durant el temps que dura la cessió, caldrà que: 

Més informació

Normes d’ús d’utilització, obligacions de les associacions i col·lectius beneficiaris i suspensió de l’ús [PDF].


Hi tens dubtes?

Recomanem llegir les bases completes. A més, en cas que necessites fer-nos alguna consulta pots escriure’ns a participa@uv.es.