Logo de la Universitat de València Logo Servei d'Informació i Dinamització Logo del portal

La Universitat de València posa a disposició dels estudiants, mitjançant cessió temporal, 23 despatxos per a facilitar el desenvolupament de les seues activitats i de la participació estudiantil.


Convocatòria 2023


Destinataris/àries

Col·lectius o associacions d’estudiants de la Universitat de València.

Termini de sol·licitud

Del 5 de gener al 5 de febrer de 2024

Requisits

Poden presentar la sol·licitud  les associacions i col·lectius d’estudiants inscrites al Cens d’associacions i col·lectius d’estudiants de la Universitat de València.


Fases del procediment i documentació

1. Publicació de les bases

2. Sol·licitud

Les sol·licituds s'han de presentar en la Seu Electrònica de la Universitat de València del 5 de gener al 5 de febrer de 2024. Cal adjuntar obligatòriament aquest formulari.

Accediu al Registre electrònic i seleccioneu: 

  • Tipus Unitat: Serveis universitaris i Serveis Centrals.            
  • Nom unitat destinatària: Servei d’Informació i Dinamització (Sedi).             
  • Grup destinatari: Convocatòria d’espais.

3. Concessió

  • Ací s’informarà de la publicació al tauler oficial de la UV de la resolució d’assignació d’espais.

4. Ús dels espais

L’accés als espais adjudicats s’autoritzarà una vegada realitzades les següents tramitacions:

  • La persona representant del col·lectiu o associació que haja fet la sol·licitud, haurà  d’acceptar les normes d’ús dels espais i comunicar la relació d’estudiants de la Universitat de València per als quals demana autorització. Per a això, ha d’emplenar aquest formulari i enviar-lo a participa@uv.es, des del seu correu d’estudiant UV (@alumni.uv.es), en el termini de deu dies hàbils des de la publicació de la resolució de concessió.
  • Cada estudiant que conste en la relació de persones autoritzades haurà d’emplenar i enviar a participa@uv.es, des del seu correu oficial UV, el document individual d’acceptació de les normes d’ús dels espais.

Una vegada lliurada la documentació indicada en els apartats anteriors, es podrà accedir a l’espai assignat.

Més informació

Normes d’ús d’utilització, obligacions de les associacions i col·lectius beneficiaris i suspensió de l’ús [PDF].


Hi tens dubtes?

Recomanem llegir les bases completes. A més, en cas que necessites fer-nos alguna consulta pots escriure’ns a participa@uv.es.