Logo de la Universitat de València Logo Servei d'Informació i Dinamització Logo del portal

Les associacions i col·lectius inscrits al Cens d’Associacions i Col·lectius d’Estudiants de la Universitat de València poden sol·licitar l’ús d’aules, de sales, d’exteriors i d’altres espais de la Universitat, sempre que no es tracte d’espais singulars, de laboratoris docents i d’altres dependències específiques.

L’ús de l’espai haurà d’estar vinculat als objectius i fins del col·lectiu o associació sol·licitant i, en qualsevol cas, no podrà tractar-se d’activitats que suposen perjudici dels drets fonamentals i dels Estatuts de la Universitat de València.

Informació sobre el procés de sol·licitud

  • Caldrà adreçar-se a la unitat administrativa responsable de l’espai que es pretenga utilitzar. Recordeu que els espais poden estar gestionats pels centres o per les unitats de campus: UC Blasco IbáñezUC Burjassot i UC Tarongers
  • Haureu d’atendre els formularis o sistemes de reserva que tinga establerts cada unitat de gestió, i fer la petició amb l'antelació requerida per la unitat responsable.
  • En cas que s’haja de tramitar l’exempció de pagament de les taxes d’ús previstes per a als espais sol·licitats, cal posar-se en contacte amb la Delegació d’Estudiants mitjançant el correu delegacio.estudiants@uv.es.
  • Es podran fer les comprovacions que es consideren oportunes respecte del Cens d’Associacions i de les condicions de realització de l’activitat.
  • Caldrà un ús responsable de les instal·lacions, tant en la gestió de la reserva com en la posterior utilització.