Universitat de ValènciaServei d'Informació i Dinamització Logo del portal

La Trobada de Representants d’Estudiants és un espai de formació i interacció que té per objectiu millorar els recursos i les capacitats per a la participació activa de l’estudiantat i la governança. Està adreçada, especialment, a: 

  • Estudiants membres dels òrgans de govern de la Universitat de València. 
  • Estudiants de les associacions d’estudiants amb representació als òrgans de representació de la Universitat de València.
  • Qualsevol estudiant amb interès en la representació estudiantil.

Com a estudiant involucrat en tasques de representació, és interessant participar en la Trobada de Representants en els primers anys en què t’impliques, ja que t’ajudarà a desenvolupar aquesta funció de manera competent i amb major confiança.

La Trobada de Representants de la Universitat de València està impulsada per la Delegació d’Estudiants de la Universitat de València i està organitzada pel Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants (Sedi).


Curs 2024-2025: VIII Trobada de Representants


La VIII Trobada de Representants tindrà lloc el dissabte 1 de març de 2025, de 9 a 14 h, a l'Espai Vives (Av. Blasco Ibáñez, 23, València)


Programa

9:00. Registre.

9:15. Benvinguda de Marcos Durà Gimeno, Delegat d’Estudiants de la Universitat de València.

9:30. Taller La re-presentació (1a part), a càrrec d’Alícia Villar, professora del Departament de Sociologia i Antropologia Social de la Universitat de València.

10:40. Esmorzar.

11:00. Taller La re-presentació (2a part).

12:00. Com impulsem la participació a través de l’associacionisme, a càrrec de Pablo Bottero, president del Consell de la Joventut de València (CJV) i responsable de l’àrea de Relacions Institucionals i UE, i Noelia Rojas, vicepresidenta del CJV i responsable de l’àrea de Igualtat i Feminisme.

12:30. Espai violeta: què fer a la Universitat de València davant un cas d’assetjament, a càrrec de personal tècnic de la Unitat d’Igualtat de la Universitat de València.

12:45. Tallers específics (a la inscripció cal triar un entre els tres oferts):

  • Coneix els drets i deures dels estudiants i les estudiantes i fes-te sentir.
    Paula Sala, coordinadora de l’AGE en 2018 i ex-vicesíndica d’estudiants de la Sindicatura de Greuges de la Universitat de València (2019-2022).

  • Habilitats per a la comunicació en el marc de l'exercici de la representació estudiantil.
    Fani Grande, escriptora i especialista en comunicació.

  • Gestió de conflictes en el marc de la representació estudiantil.
    Irene Verde, professora del Departament de Teoria de l’Educació a la Universitat de València.

14:00. Finalització de la Trobada.

 

Inscripció

Del 3 al 20 de febrer mitjançant la Seu Electrònica de la Universitat de València.

Cal que adjunteu aquest document emplenat [PDF] en el qual heu de triar el taller en què voleu participar d’entre els tres que s’ofereixen.

L’admissió a la trobada i al taller triat es realitzarà per ordre d’inscripció. L’estudiantat admès rebrà un correu d’acceptació.