Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Servei d'Informàtica

NOU CPD PER A LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

• 23 de gener de 2018

Ha estat un excel·lent, ardu i complicat treball el que s'ha desenvolupat durant aquest cap de setmana.

Traslladar tot el CPD de la Universitat de València en poc més de 40 hores en les quals s'han restablit tots els serveis i aplicacions, ha suposat un avançament de 32 hores respecte a l'horari anunciat. Tot un assoliment, i una mostra de compromís, dedicació i professionalitat de totes les persones que han intervingut en aquesta complicada i complexa operació.

Tasques que s'han realitzat per a una millora en la qualitat del servei prestat, i per tant una millor universitat per a tots i totes. Gràcies.