Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Servei d'Informàtica

Portal TIC d'ajuda a la matrícula 2019-20

El Servei d'informàtica, ha engegat un Portal d'ajuda a la matrícula en la Universitat de València. Inclou questions freqüents (FAQs), problemes comuns, informació necessària, manuals de les aplicacions, accions derivades dels missatges de les aplicacions, telèfon de suport TIC en període de matrícula, etc. Quan comences la teua matrícula en la Universitat, recorda que sempre tens disponible l'ajuda amb tot el necessari.

Llista d'enllaços: