RECORDATORI RESTRICCIONS OFFICE365

Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Servei d'Informàtica

RECORDATORI RESTRICCIONS OFFICE365

Segons el punt 5 de les "Condicions legals" acceptades pels usuaris a l'hora d'activar el seu accés al Office 365 i els serveis associats:

"L'usuari accepta fer ús d'aquest espai a nivell estrictament personal i reconeix que la Universitat de València no és responsable dels arxius gestionats per ell a través d'aquest servei."

Per tant, per tal d'assegurar l'ús estrictament personal d'estos serveis s'ha procedit a restringir l'accés als serveis d'Office 365 a la xarxa de la Universitat, be dins les instal·lacions pròpies com amb connexió per VPN si es troba fora de les instal·lacions de la Universitat.

Data d'actualització: 25 de setembre de 2017.