12a. REUNIÓ D'USUARIS /ES DE LA RES

• Servei d'Informàtica

12a. REUNIÓ D'USUARIS /ES DE LA RES

cartell

El Servei d’informàtica de la Universitat de València, a través del seu node de la Xarxa Espanyola de Supercomputació (RES) TIRANT, es l’organitzador enguany de la reunió d’usuaris i usuàries que cada any es celebra per a informar sobre recursos i procediments. Aquest esdeveniment pretén ser un fòrum de discussió entre els usuaris de la RES, el personal tècnic, el comitè d'accés i el comitè d'usuaris. A més, les sessions paral·leles científiques i la sessió de cartells promouran la disseminació dels resultats de recerca destacats dels usuaris de la RES.

Llista d'enllaços: