NOVA BASE DE CONEIXEMENT I SUPORT TIC 'EL SIUV RESPON'

Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Servei d'Informàtica

NOVA BASE DE CONEIXEMENT I SUPORT TIC 'EL SIUV RESPON'

El Servei d'informàtica posa a l'abast de la comunitat universitària, una base de coneixement perquè les persones usuàries, puguen aprendre, obtenir i llegir articles, manuals per a usuari i altres documents d'ajuda i suport TIC. Proporciona els mitjans per a descobrir solucions a problemes coneguts i resolts. Conté informació amb un sistema de recuperació, un motor de cerca, i uns continguts estructurats. Els documents es troben disponibles en tres idiomes i estan relacionats i classificats, constituint una eina de suport al lloc de treball TIC d'aplicació directa.

Llista d'enllaços: