PARADA D'APLICACIONS INFORMÀTIQUES

Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Servei d'Informàtica

PARADA D'APLICACIONS INFORMÀTIQUES

Des del proper dia 18 d'abril (08:00h.) fins a divendres 21 d'abril (16:00h.), anem a realitzar tasques de renovació i adequació d’equipament informàtic, que per motius tècnics no varem poder fer el mes passat. Aquesta intervenció requereix d’una parada tècnica de les aplicacions i serveis corporatius de la Universitat de València.

Per tal de minimitzar l’impacte de la intervenció, el Servei d’informàtica realitzarà les tasques en aquest període festiu.

Es veuran afectades la Seu electrònica (Entreu), Secretaria Virtual i aplicacions corporatives de gestió universitària (acadèmica, investigació, econòmica, etc...).

La resta d’aplicacions i serveis no es veuran afectats (Aula virtual, Web, correu electrònic, disc virtual, supercomputació, etc…).

Disculpeu les molèsties.

Data d'actualització: 12 d'abril de 2017.