Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Investigadora

Ajudes per a la realització de projectes de prova de concepte del programa «Valoritza i Transfereix» - Convocatòria 2019.

• 7 d’octubre de 2019

Amb la finalitat de millorar el foment de la innovació en l’entorn socioeconòmic mitjançant la valorització dels resultats d’investigació generats en l’entorn universitari, el Rectorat de la Universitat de València convoca el Programa «Valoritza i Transfereix», instrument del Vicerectorat d’Innovació i Transferència per a fomentar la innovació i la transferència de coneixement de la Universitat de València a l’entorn socioeconòmic, què és una de les quatre estratègies del seu Pla Estratègic.

Llista d'enllaços: