Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Investigadora

Convocatòria 2018 d'ajudes per a contractes Beatriz Galindo BEAGAL18/00111. Resolució definitva.

• 3 d’octubre de 2019

Resolució de 3 d’octubre de 2019 del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es publica la Resolució Definitiva corresponent a la convocatòria per a la contractació d’investigadors doctors en la modalitat d’investigador distingit per al perfil BEAGAL18/00111 en l'àmbit de les Ciències Socials, en el marc de les ajudes Beatriz Galindo 2018, modalitat júnior, que concedeix a la Universitat de València el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

Llista d'enllaços: