Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Investigadora

Taller de preparació de propostes de l'ERC

Lloc: Seu de RUVID al Campus de Tarongers (Carrer Serpis, 29, Edifici INTRAS) de la Universitat de València. Data: 14 de setembre de 2017

RUVID, la Xarxa d'Universitats Valencianes per al Foment de l'R+D, celebrarà el 14 de setembre de 2017 un taller de preparació de propostes per a presentar-les a les subvencions del Consell Europeu de Recerca (ERC) i pertanyents a Horitzó 2020, el programa marc europeu de recerca i innovació (2014-2020). Hi col·laboren la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) i l'Oficina Europea del Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat.

El taller anirà a càrrec d'Esther Rodríguez (Oficina Europea), punt de contacte nacional per a les propostes de l'ERC. Hi haurà un apartat reservat a les entrevistes bilaterals, prèvia cita. Per a sol·licitar-la, cal inscriure's a la jornada i a més, trametre el corresponent formulari abans del 7 de setembre de 2017.

Data d'actualització: 24 de juliol de 2017.