Logo de la Universitat de València Logo Servei de Política Lingüística (SPL) Logo del portal

El Centre d'Idiomes de la Universitat de València convoca les Proves d'Acreditació de Llengües Estrangeres (PACLE) d'anglès (B1, B2, C1), alemany (B2) i francès (B2). Són títols oficials, acreditatius del grau de competència i domini de les llengües que examina.

Quan són les proves?

Es fan dues convocatòries a l’any (normalment al juny i al setembre/octubre).

Qui s’hi pot matricular?

Tota la comunitat universitària i persones externes a la Universitat.

Quant costa?

Tenen un preu de 60€ (per a la comunitat universitària) i de 120€ per al públic general

El PDI i PAS de la Universitat de València pot demanar l'ajuda a proves d'acreditació.

Quina validesa tenen?

Estan reconeguts per la Universitat de València, la Generalitat Valenciana i les universitats espanyoles.

Més informació

Visiteu el web del Centre d'Idiomes per a més informació, matrícula i consultes:

Més