Logo de la Universitat de València Logo Servei de Llengües i Política Lingüística Logo del portal

El Centre d'Idiomes de la Universitat de València convoca les Proves d'Acreditació de Llengües Estrangeres (PACLE) d'anglès (B1, B2, C1), alemany (B2) i francès (B2). Són títols oficials, acreditatius del grau de competència i domini de les llengües que examina.

Quan són les proves?

Es fan dues convocatòries a l’any (normalment al juny i al setembre/octubre).

Qui s’hi pot matricular?

Tota la comunitat universitària i persones externes a la Universitat.

Quant costa?

Tenen un preu de 60€ (el Servei de Llengües subvenciona el 50% per a la comunitat universitària) i de 120€ per al públic general

El PDI, PIF i PAS de la Universitat de València pot demanar l'ajuda a proves d'acreditació.

Quina validesa tenen?

Estan reconeguts per la Universitat de València, la Generalitat Valenciana i les universitats espanyoles.

Més informació

Visiteu el web del Centre d'Idiomes per a més informació, matrícula i consultes: