AVÍSEl 2021 no hi haurà convocatòria d'incentius per a la qualitat lingüística en l'elaboració en valencià i anglès de materials docents. Podeu consultar les bases de la convocatòria dels Premis Fernando Sapiña i Navarro 2021. |
El Servei de Política Lingüística convoca incentius per a la qualitat lingüística en l'elaboració en valencià i anglès de materials docents per a impulsar-ne l’ús en l’àmbit universitari.
Convocatòria de 2020
Destinataris
Personal docent i investigador de la Universitat de València.
Requisits
Els autors del material docent han d’impartir docència en valencià o anglès en el quadrimestre en què es presenta la sol·licitud, en el quadrimestre següent o en el curs següent.
Termini de presentació
- Entre el 3 de gener i el 15 de maig: assignatures anuals o del segon quadrimestre del curs 2019/2020. TANCAT
- Entre el 3 de gener i l'1 de desembre: assignatures anuals o del primer quadrimestre del curs 2020/2021. TANCAT
Dotació econòmica
Fins a 4.000 euros anuals per a cada persona sol·licitant. La quantitat es calcularà en funció de la qualitat lingüística i el volum del material.
Sol·licitud
Abans de presentar una sol·licitud o fer cap consulta, llegiu les bases de la convocatòria.
La presentació de la sol·licitud es pot fer a través del portal Entreu (seu electrònica de la Universitat), amb l’usuari i contrasenya de la Universitat de València o amb certificat electrònic emès per una autoritat de certificació oficial.
En els menús del formulari, seleccioneu:
- Serveis universitaris
- Servei de Política Lingüística
- Dinamització
Recordeu adjuntar-hi l’imprès específic de la convocatòria, amb totes les dades pertinents, com també les documentacions requerides en les bases.
Documentació
- Bases, extracte de la convocatòria en el DOGV, primera ampliació i segona ampliació del pressupost.
- Imprès de sol·licitud