Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Incentius per a l'elaboració de material docent en valencià i en anglès

El Servei de Política Lingüística convoca incentius per a la qualitat lingüística en l'elaboració en valencià i anglès de materials docents i per a impulsar-ne l’ús en l’àmbit universitari (la dotació econòmica per a tesis corresponent a l'any 2017 ja s'ha exhaurit).

Convocatòria de 2017

Destinataris:

Personal docent i investigador, becaris d'investigació i doctorands de la Universitat de València.

Requisits:

» Els autors del material docent han d’impartir docència en valencià o anglès en el present semestre, el següent o el curs vinent.

Termini de presentació:

Fins al 20 de desembre de 2017.

Dotació econòmica:

» L’import màxim en incentius que pot rebre un sol·licitant en un any és de 3.500 euros. La quantitat es calcularà en funció de la qualitat lingüística i el volum del material.

Documentació i sol·licitud:

» Bases