Logo de la Universitat de València Logo Servei de Llengües i Política Lingüística Logo del portal

'No sabràs el teu nom' al Club de Lectura del CAL de Blasco Ibáñez [27/1, 12 h]

• 12 de gener de 2023

En la sessió de gener del club de lectura en valencià del Centre d'Aprenentatge de Llengües de Blasco Ibáñez comentarem No sabràs el teu nom, de Vicent Usó, una novel·la sobre la identitat que aborda el robatori organitzat de criatures acabades de nàixer.

• Divendres 27 de gener, a les 12 h
  • Al CAL de Blasco Ibáñez
  • Obert a tota la comunitat universitària i gratuït
  • Cal inscriure-s'hi en cal.blasco@uv.es o personalment al CAL
  • Podeu sol·licitar un exemplar en préstec al CAL

Aquest Club té com a objectiu proposar-vos llibres en valencià, perquè sabem que la lectura és una font fantàstica de plaer i alhora d'aprenentatge, i proporcionar-vos, al CAL de Blasco Ibáñez, un espai dinàmic on comentar les vostres impressions dels llibres llegits. En el Club coneixereu altres persones que també estudien o practiquen el valencià i exercitareu tant la comprensió lectora com l'expressió i la interacció orals, a banda d'ampliar el vocabulari i conèixer més la cultura valenciana.

Recordeu que el CAL de Blasco Ibáñez estarà tancat als usos normals (assessorament, estudi autònom, préstec de material, etc.) mentre duren les reunions del Club de Lectura.