Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Novetats

Aconsegueix un exemplar gratuït de la Interuniversity Style Guide for Writing Institutional Texts in English

• 11 de novembre de 2019

L'anglès és llengua de treball de la Universitat de València, d'acord amb el Reglament d'Usos Lingüístics (ACGUV 167/2014). Per facilitar-ne l'ús correcte i adequat als contextos acadèmics, el Servei de Política Lingüística us ofereix gratuïtament la Interuniversity Style Guide for Writing Institutional Texts in English.

Podeu aconseguir-ne un exemplar passant pel centre d'autoaprenentatge de llengües (CAL) del vostre campus. També hi podreu consultar els recursos que el CAL posa al vostre abast per millorar les vostres competències en anglès, valencià i altres llengües.

CAL de Blasco Ibáñez
Facultat de Fisioteràpia/FCAFE, planta baixa