Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant de la UV

Andreu Valor i Guiem Soldevila en concert al Teatre Micalet (21 d'abril de 2017)

Andreu Valor i Guiem Soldevila en concert al Teatre Micalet

Amb el carnet universitari recolliu els bons bescanviables per entrades gratuïtes al CAL (www.valencia.edu/spl/cal) del vostre campus.

21 d'abril de 2017, 20.30 h

Durada: 80 minuts

Lloc: Teatre el Micaletcarrer del Mestre Palau, 3, València

El cantautor menorquí Guiem Soldevila i el cantautor valencià Andreu Valor presenten A dues veus on cadascú cantarà cançons seues i també versionaran cançons l’un de l’altre.

En diverses ocasions han compartit escenari i l’afinitat musical i personal esdevé en un espectacle d’autor atractiu. Poesia i conjugació de veus. Harmonies i variants dialectals en una mateixa finalitat.

Andreu Valor sobre Guiem Soldevila:

“M’encisa la música de Guiem i compartir sensacions i emotivitat amb ell, damunt de l’escenari. Sobretot oferirà un humil enriquiment a la nostra llengua en la seua diversitat expressiva. Unir i compartir, d’això es tracta”.

Guiem Soldevila sobre Andreu Valor:

“Compartir escenari amb Andreu Valor és un privilegi de complicitat. La força de la seva sensibilitat fa d’ell un gran cantautor. Hem creat aquest recital per apropar-vos la nostra música i poesia, però també per aportar el nostre granet d’arena a la nostra llengua i cultura”.

Organitza: Teatre Micalet

Hi col·labora: Servei de Política Lingüística

Data d'actualització: 21 d'abril de 2017.