Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant de la UV

Convocatòria d’ajudes per a fer activitats que contribuïsquen a dinamitzar l'ús del valencià en la Universitat de València 2017

Des del Servei de Política Lingüística treballem per a assolir una plena igualtat lingüística en l’àmbit universitari, és per això que col·laborem mitjançant ajudes econòmiques en la realització d’activitats de promoció del valencià adreçades a la comunitat universitària i que contribuïsquen a dinamitzar l'ús del valencià en la Universitat de València.

Són objecte d'ajuda tant les campanyes de promoció de l'ús de la llengua pròpia com les activitats acadèmiques i culturals que es desenvolupen íntegrament en valencià, com ara jornades, concerts, representacions teatrals, projeccions cinematogràfiques, distribució de publicacions, materials audiovisuals o multimèdia, etcètera.

Convocatòria de 2017

Destinataris

Persones físiques o jurídiques, tant si pertanyen a la comunitat universitària com si no, i els col·lectius d’estudiants o professionals les activitats de les quals tinguen incidència sobre la comunitat universitària.

Requisits

Realitzar activitats que contribuïsquen a dinamitzar l'ús del valencià en la Universitat de València durant l'any 2017.

Termini de presentació

Fins al 30 de novembre de 2017 i almenys 7 dies abans de començar l’activitat per a la qual es demana l’ajuda.

Dotació econòmica

La quantitat assignada a cada sol·licitud la determinarà el Servei de Política Lingüística d’acord amb la valoració de la memòria i el projecte presentats, la viabilitat i l’interès de les activitats, amb un import màxim de 2.500 €.

Documentació i sol·licitud

» Bases

» Sol·licitud

» Justificació

» Full de tercers

» Extracte de la publicació en el DOCV

Data d'actualització: 30 de novembre de 2017.