Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Novetats

Curs: Drets lingüístics i organització territorial de l'estat, jerarquia o seguretat [18 i 19/7]

• 19 de juny de 2019
Universitat d'Estiu de Gandia

Drets lingüístics i organització territorial de l'estat, jerarquia o seguretat

El model constitucional en matèria territorial i lingüística està en qüestió des de perspectives contràries. De com acabe aquest debat, que no és en absolut secundari, depèn que hi haja ciutadans de primera i de segona en funció del territori on visquen i de la llengua que parlen. Animeu-vos a participar en el curs i a dir la vostra en el debat. Un curs coordinat per la Professora de Dret Constitucional Vicenta Tasa.

Data: 18 i 19 de juliol
Organitza: Universitat d'Estiu de Gandia