Logo de la Universitat de València Logo Servei de Llengües i Política Lingüística Logo del portal

Forthem Staff Week en línia per a professorat de llengües de les universitats de l'Aliança

• 10 de maig de 2021

Forthem Staff Week 2021

La Universitat de Jyväskylä i el Centre for Multilingual Academic Communication – Movi organitzen la Staff Week Forthem en línia per a professorat de llengües i persones expertes de les universitats de l'Aliança Forthem, del 30 d'agost al 7 de setembre de 2021.

El tema d'aquesta edició és el plurilingüisme i la multialfabetització com a experiència acadèmica i el desenvolupament de la competència intercultural i multilingüe de l'estudiantat. L'esdeveniment es desenvoluparà en l'entorn de ThingLink, seguit de sessions interactives de dos dies a l'espai virtual Wonder.me.

Més informació, registre i convocatòria de comunicacions (call for papers) fent clic ací.