Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant de la UV

S'ha obert la inscripció als grups de conversa del curs 2017-18

Grups de conversa del curs 2017-18

S'ha obert la inscripció als grups de conversa de valencià als centres d'autoaprenentatge

Quant als grups de conversa d'anglès, de francès i d'alemany, en un primer període, de l'11 al 22 de setembre i de manera presencial als CAL, s'ha de demanar cita per a la inscripció i aportar un dels documents d'identificació següents:

- carnet de la Universitat
- resguard de la matrícula
carnet del col·lectiu AlumniUV

Durant les inscripcions, que tindran lloc en la cita que us assignaran entre el 25 de setembre i el 5 d'octubre, de dilluns a dijous i en horari de 9 del matí a 5 de la vesprada, s'ha d'aportar el certificat de nivell exigit (segons el que estableix la Taula d'equivalències d'acreditació de llengües L2 de la Universitat de València) o realitzar una prova diagnòstica.

Teniu tota la informació i els horaris a les pàgines de grups de conversa de valencià, d'anglès, de francès i d'alemany o podeu acudir al Centre d'Autoaprenentatge de Llengües del vostre campus.

Data d'actualització: 31 de desembre de 2017.